Tuesday, March 1, 2011

夜空灑满了星星,但几颗会落地。。。

夜空灑满了星星。。。
但几颗会落地。。。
对不起。。。
我没捉紧你。。。
多的是。。。
你不知道的事。。。~

最近心跳有点脆弱。。。
是受伤了吗。。。
还是累了。。。

很想放下一切。。。
很想放下身上挂上的责任。。。

踏上了这一步。。。
遇到了阻碍。。。
我回头看。。。
问了自己。。。
我为何会决定踏上第一步。。。
起点永远是我的推动力。。。

看不清终点。。。
旅程其实还很遥远。。。
背着的背包。。。
开始 沉重了。。。
我何时能把它放下。。。

相信自己会到达终点。。。
“People judge by outward appearance,
but the Lords looks at the heart"...

2 comments:

Janet said...

Jenniher, take a rest whenever u're feeling tired. dont stress up urself. get enuf rest and breath in some fresh air. u need it. Jiayou! God is always be with u. He loves u ;)

【J】enniher 基恩 said...

haha...thx Janet...^^dun worry k...will try my best...stress is d moment of growing up^^u too...jia u there!!!God love u too...so do PatrickXD

TuneList - Make your site Live